Pagina's

review Naked 2 palette!

Wat is hij mooi hé?
Ik ben er zo blij mee hij is niet nieuw in de collectie maar wel prachtig het UD (urban decay)          Naked 2 palette!
Hij is dan wel 43,00 euro maar dan heb je ook wat ;-)
De kleuren zijn bijna allemaal met shimmer maar wel zo dat het een mooie subtiele glans geeft.
Dit palette bevat 12 kleuren oogschaduw en een kwast met 2 kanten, aan de ene kant zit een gewoon oogschaduwkwastje en aan de andere kant zit een fluffy blendingkwast.
De kleuren zijn goed voor subtiele looks maar je kan ook heftige looks maken met dit palette.
er zit ook nog is een hele schattige UD mini lipgloss bij met een zo'n tintel effect waar ik zelf nooit gek op ben want ik vind het eerder prikken dan tintelen, maar bij deze lipgloss is het anders het voelt wel normaal dus zelfs de lipgloss die erbij zit is top!
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe palette en vind dit zeker een aanrader!
Er komen zeker nog looks met dit platte dus hou mijn site in de gaten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten