Pagina's

MAC Tempting oogschaduw


Voor kerst kreeg ik deze prachtige MAC oogschaduw en hij is zooo mooi ik moet hier gewoon even over schrijven!
Toen ik de kleur voor het eerst zag dacht ik van wow mooi, maar wel erg donker.
Daarna ging ik hem beter bekijken en uit de verpakking halen. Toen bleek het mee te vallen. Hij is niet te donker en niet te licht, hij is perfect!
Deze oogschaduw is in de kleur Tempting, het is een goudbruine kleur met chunky glitters.
Hij bevat veel pigment en kruimelt niet. De oogschaduw heeft een fijne, beetje zachte textuur.
en brengt fijn aan.
MAC is wel een wat duurder merk maar de kwaliteit is top!

                                  Tempting van MAC kost 16,00

4 opmerkingen:

  1. Lekker duur ik ga meer voor leuke maar niet te dure oogschaduwen wil je even langs komen fashion ster?

    De link: ThisIsTheBeauty.blogspot.com
    Zou leuk zijn als je een leuk berichtje zou achterlaten.

    Het is altijd leuk om een opmerking te horen van andere fashionBlogs, ik hoop.. TOT KIJK!

    Liefst, OfficieelBritty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een vraagje.
    Is Mac ook in België xxxxx
    I Love your movie's xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa mac is ook in belgie te koop. onderandere in antwerpen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik woon in west vlaanderen jammer x

    BeantwoordenVerwijderen