Pagina's

Dove nourishing oil care anti-klit & care spray!


Je hebt deze al voorbij zien komen in mijn Amsterdam shoplog, maar nu review ik hem voor jullie.
De dove nourishing oil care anti-klit & care spray (zo dat is een hele mond vol!).
Ik heb eigenlijk het ideale haar om dit soort producten uit te testen.
Ik heb  lang droog en soms pluizig en beschadigd haar. Deze spray belooft droog, ruw en pluizig haar te laten herleven, en natuurlijk je klitten makkelijker doorkambaar te maken.


En dat doet hij goed!
De spray maakt je haar zacht, glanzend en doorkambaar, en nog een groot voordeel: hij laat je haar heerlijk ruiken!
Deze spray zit bij mijn dagelijkse haar-routine het is een makkelijk en fijn product, I love it!


8 opmerkingen:

  1. Ik zou deze ook eens willen proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je daar eens een klein filmpje van maken hee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt je haar daar niet vet van?
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk het wel, olie is altijd vettig.
    Xxxxx :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, het wordt er niet zo snel vettig van.
    Het is ook geen olie! het is een spray met daarin delen van olie verwerkt maar het voelt absoluut niet als olie maar na ong drie dagen gebruiken wordt je haar er vettig van maar ik was om ong drie dagen mij haar dus dan is het top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A oke dan zal ik hem zeker testen
    Hoeveel kost dat xxxx

    BeantwoordenVerwijderen