Pagina's

Sephora gaat Nederland verlaten!

                                       
Ik kon het eerst ook niet geloven!
Maar het is echt waar! De 13 Sephora winkels gaan weg uit Nederland.
Dit is voor beautyland natuurlijk niet leuk. Allemaal geliefde merken zoals Urban decay, too faced etc.
kun je vanaf 1 juni niet meer in Nederland in de winkels kopen.
Sephora wil zich meer gaan focussen op internationale groei, het heeft dus niks te maken met dat het niet goed genoeg liep bij ons.
Dit is wat ze er zelf over zeggen:

Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.

U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via www.sephora.fr



2 opmerkingen:

  1. Hee Lieve Mily ik heb jou filmpje gezien over hou je een donut knot moet maken ik heb het echt heel goed geleerd van jou en ik krijg veel complimentjes over mijn haar Heel erg BEdancht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh wat ontzettend leuk om te horen!! ik ben blij dat het is gelukt! super!

      Verwijderen