Pagina's

Miss Pupa ultra brilliant lipsticks


Pupa is voor mij echt zo'n merk waar ik veel over heb gehoord maar nooit wat van heb geprobeerd.
Daar is eindelijk verandering in gekomen. Ik heb twee lipsticks voor jullie getest, lees je mee?

                             

Ik vind de verpakking van de lipsticks erg mooi. Een zilveren huls lekker basic maar toch chique.
Ook op de huls staat in lieve rood/ roze letters Miss Pupa.

204 - 202

Ik heb twee kleuren voor jullie getest, 204 de donker paarse kleur en 202 de rood/ roze kleur.
Beide lipsticks zijn heel lekker glossy en geven veel glans af op je lippen.
Ze drogen je lippen niet uit en voelen fijn aan. ze blijven niet super lang zitten ongeveer een uur.
Ze lijken qua textuur meer op een lipgloss. Alleen plakken ze niet.


De lipsticks zijn goed op te bouwen in kleur maar 202 geeft minder pigment af dan 204.
Dat vind ik zelf juist mooi, ik ben niet zo van de felle of opvallende lipkleuren.
De kleur  202 ligt redelijk dicht bij mijn eigen lipkleur en dat vind ik mooi.
Zoals je op de swatch hierboven kunt zien zijn het lipsticks met veel glitter.

Ik ben zeer tevreden over deze lipsticks van Pupa en  202 (de rood/ roze) is echt mijn favoriet.
Pupa is in Nederland helaas niet in de winkels verkrijgbaar, maar wel in veel webshops!

1 opmerking:

  1. misschien kun je ook lipswatches maken en het iets uitgebreider vertellen. bijvoorbeeld vertellen hoelang ze blijven zitten

    BeantwoordenVerwijderen