Pagina's

Icam Iphone 4/ 4s hoesje! - phonegeek.nl




Van de super leuke webshop www.phonegeek.nl kreeg ik dit te gekke telefoon hoesje opgestuurd.
Lees snel verder voor mijn mening!
Allereerst wat ziet hij er tof uit! Is het nou een camera... huh?
Het lijkt ook zo echt, ik heb al heel veel opmerkingen gehad van mensen die hem helemaal te gek vinden en dat ze dachten dat het een echte camera was ^^


Wel vind ik hem erg 'plastic' hij is best wel kitch maar soms hou ik daar wel van. Ik vind het bij dit hoesje wel wat hebben.


Een heel hadig extraatje is dat je de lens uit kan klappen.
Zo kun je hem neerzetten en kun je bijvoorbeeld: handsfree bellen, muziek luisteren en opladen. Ideaal!


Over dit hoesje is echt goed nagedacht.
Je kunt het zwarte klepje eraf halen waardoor er aan de onderkant een opening ontstaat, daar schuif je dan je telefoon in en daarna doe je het klepje er weer op.
Je mobiel zit super stevig in het hoesje, heel fijn is dat.
Wat ik ook echt een groot pluspunt vind; de binnenkant van het hoesje is helemaal bekleed met een soort fluweel/ vilt. Dat betekent dus dat je telefoon niet beschadigd wat voor een hoesje natuurlijk wel belangrijk is.

Ik vind het echt een super leuk en grappig hoesje. Het is wel meer een gadget dan echt een hoesje wat je telefoon super goed beschermt, maar ik ben fan!
Dit hoesje is te bestellen op www.phonegeek.nl voor 12,95



5 opmerkingen: