Pagina's

Tag: van 1 tot 10!


Vandaag heb ik voor jullie een tag.
Ik hoop dat jullie me zo nog iets beter leren kennen!

1. Ik ben dol op lachen en ik lach dan ook vaak :)
2. Ik wil altijd dat iedereen het naar zijn zin heeft
3. Make-up is echt een grote hobby van mij.
4.Ik ben dol op dansen en zingen.
5. Ik ben echt dol op roze koeken.
6. Ik ben best wel geordend en een opgeruimd persoon.
7. I love Justin Bieber
8. Ik ben dol op comfy sweaters
9. Ik ben verslaafd aan YouTube
10. Ik ben best wel een gevoelig meisje.


9 dingen die ik leuk vind

1 YouTube
2 jullie
3 lachen met vriendinnen.
4 shoppen
5 reizen
6 muziek

7 gekke, leuke, lieve Iphone hoesjes.
8 bloggen, filmen
9 vrije tijd

8 dingen die ik niet leuk vind

1 pesten
2 ruzie
3 leren
4 dat er geen geldbomen bestaan.
5 armoede
6 oorlog
7 rugpijn
8 mijn wekker

7 plekken waar ik graag kom

1 de stad
2 bij vriendinnen thuis
3 mijn bed
4 in bad
5 Amsterdam, ik ben dol op die stad.
6 het strand
7 op Instagram

6 manieren om mijn hart te winnen

1 jezelf zijn
2 voor mij klaar staat als ik je nodig heb 
3 lief zijn 
4 een schattig gezichtje hebben ^^
5 grappig zijn
6 random zijn

5 plekken waar ik nog naartoe wil

1 New york
2 Zuid- Afrika, naar mijn tante
3 Mexico, naar mijn opa
4 Thailand
5 Londen

4 dingen waar ik niet zonder kan

1 mijn gezin, mijn famillie
2 mijn vriendinnen
3 Internet (YouTube, Blog, twitter)
4 mijn Iphone

3 van mijn lievelings liedjes

1 hele album Believe
2 Come and get it
3 True love

2 wensen

1 Dat het steeds beter met mijn YouTube en Blog gaat en dat ik hier uiteindelijk mijn werk van kan maken.
2 Dat ik mijn school af maak en daarna met een vriendin een mooie reis maak.

1 laatste woord

LOVE, ik denk dat het daar allemaal om draait. Dat er van je wordt gehouden en dat je van elkaar houdt.



5 opmerkingen: