Pagina's

Dr. van der Hoog producten


Ik ben eigenlijk altijd opzoek naar de perfecte skincare producten.
Het product moet fijn aanvoelen en natuurlijk bij jou huidtype passen.
Ik kreeg laatst wat producten van het merk: Dr. van der Hoog opgestuurd.
Ik heb veel goede ervaringen met het merk. Lees je mee wat ik van deze producten vind?

Ik begin als eerste met het: Natural intensive voedend masker.



De verpakking ziet er gewoon leuk uit met die paarse letters en zilvere details.
Je haalt de dop eraf en.. voila! een kwast! Dit systeem vind ik ideaal.
Geen gedoe meer met oude foundation kwasten of je vingers maar gewoon een ingebouwde kwast. Top!
Dan het masker zelf. Ik vind het een prima masker, niet heel bijzonder. gewoon fijn om jezelf eens lekker te verwennen op je luie zondag, maar daar blijft het bij.
Je huid kan na gebruik wat trekkerig aanvoelen dus gebruik na het masker een lekkere verzorgende crème.

Daarvoor heb ik het volgende product gebruikt: Fresh Expression verstevigende nachtcrème.


Ik vind de verpakking erg mooi. Met het potje van de crème en daaroverheen een dikke doorzichtige plastic wand.
De textuur van de crème is heel apart. de crème is romig, zacht maar tegelijkertijd ook gelly en fris.
Ik had het gevoel dat deze crème een soort 'opwarmend effect' had, ik vond dit heel prettig en warm aanvoelen. Ik kon het alleen nergens op de bijsluiter of verpakking vinden dus misschien was dat puur mijn gevoel.
De crème verzorgt en voed mijn huid in ieder geval prima.
Deze crème heb ik toegevoegd aan mijn daily night routine en bevalt mij heel erg goed!

Dan het laatste product: Natural Intensive voedende ooggel.



Deze ooggel heeft zo'n leuk klein zilver balletje. Hiermee rol je onder je ogen en knijp je in de tube, zo komt er gel uit. Dit dep je met je vingertoppen in je huid.
Het geeft een heel fris en lekker gevoel. Je voelt de gel ook echt 'zijn werk doen'. De gel tintelt een heel klein beetje, maar op een prettige manier.

Zonder de ooggel.

Met de ooggel.

Je ziet dat bij het oog zonder de ooggel de zwarte kring onder mijn oog goed zichtbaar is.
Bij het oog met de gel is dat al stukken minder. De gel ziet er nu heel glimmend uit, maar dit komt omdat de foto enkele seconde nadat ik de ooggel opdeed is gemaakt. Dit glimmende effect trekt redelijk weg.

Mijn mening over Dr. van der Hoog is ook na deze producten te hebben getest niet veel veranderd.
Ik vind Dr. v.d Hoog een heel erg fijn skincare merk en het is lekker budget!







3 opmerkingen: