Pagina's

Essence Stay with me lipgloss - 08 Deep Rose


Ik ben een echte lipgloss fan.
Ik vind het plakkerige gevoel wel fijn. Ik houd ook niet van felle kleuren op mijn lippen dus lipgloss vind ik heel fijn. Over de Essence stay with me lipgloss had ik al veel goede verhalen gehoord.
Ik liep in de Kruidvat en zag een hele mooie kleur en heel toevallig ging deze kleur uit het assortiment waardoor hij nu in de kruidvat ligt met 50% korting!
Daarom leek het me leuk om er een artikeltje over te schrijven, zo kunnen jullie hem ook nog scoren.


Essence Stay With Me lipgloss - 08 Deep Rose

De verpakking is prima, mooi en simpel. De lipgloss heeft een spons applicator.
En de kleur... wauw!
Echt zo'n prachtige 'milky' licht roze kleur met prachtige gouden grove glitters.. pretty!



Dit is de swatch van de lipgloss. De kleur is minder roze op je lippen moet ik zeggen, maar ik vind dat juist wel prima.
De lipgloss heeft een mooie glans en de grove glitters zie je (gelukkig) niet heel duidelijk op je lippen zitten.
De lipgloss blijft prima zitten. Niet super lang, maar dat verwacht ik ook niet echt van een lipgloss.

Heb jij de Stay with me lipgloss al geprobeerd?



1 opmerking: