Pagina's

Photodiary!



Ik heb vandaag iets nieuws voor jullie op fashionmill.
Namelijk een Photodiary, laat maar achter in de comments of jullie dit vaker of elke week willen zien.
Kijk je mee naar mijn afgelopen week?

Maandag moest ik hard leren, ik had de volgende dag een Nederlands toets.
Maar natuurlijk leer ik wel in stijl ;-) met een Bath & Bodyworks geurkaarsje.


In de avond keek ik Goede tijden Slechte tijden.



Dit waren mijn above knuckle ringen die ik Dinsdag droeg.
Ze zijn beide van de ij-hallen.
Ook is dit mijn favoriete nagellak combi van het moment.
(catrice blauwe lak van de Hip Trip limited edition met daaroverheen de Hema matte top coat)


Dinsdag was ik lekker vroeg uit. (ik had de hele week veel uitval i.v.m. 4 havo en 5 vwo die naar de Ardennen gingen).
Dus een hele goede vriendin van mij Renee en ik gingen nog even kletsen en daarna samen naar huiswerkbegleiding.


Na huiswerkbegleiding bleef Renee nog gezellig eten.
Wij hadden samen lekker voor kijn ouders, zusje en onszelf gekookt!


Woensdag had ik eerste twee uur vrij. Dus besloot ik mijn haar te krullen.


Door diezelfde reden hadden we vandaag 4 tussenuren.
Dus Renee, Lara en Ik gingen even naar mijn huis.



Toen gingen we nog voor Lara's verjaardag bij Bagels & Beans in de stad lunchen.
Het was heel erg gezellig!
Later kwam de moeder van Lara binnenlopen, zij vertelde ons dat er een bommelding was in de V&D
Haarlem. Wij schrokken daar best wel van. We zijn naar een politieagent gegaan en hebben gevraagd
hoe de situatie was. We zijn daarna voor de zekerheid naar huis gegaan en hebben een filmpje gekeken.


Ik had een heerlijke Bagel met tonijnsalade en een grote Banana smoothie.


Ja hoor! Ik kreeg oppeens een whatsappje van mijn zusje.
Mil je staat in de krant!
Omdat wij dus aan die politieagent zijn gaan vragen hoe de situatie was stonden we met onze koppies in de krant! haha!


Dit is echt mijn favoriete lied van het moment!
I love Ariana Grande!


Dit is mijn favortiete candy van het moment omg....
Zo lekker!


Het was donderdagavond en ik besloot even met mijn moeder naar de stad te gaan.
Ik kocht deze tas voor 24,95 bij de SIX.
Ik vind hem helemaal geweldig! 


Ook kocht ik nog een truitje bij de Vero Moda.


Mijn moeder en ik besloten om gezellig bij Sumo te gaan eten.
Het was echt heel erg lekker en gezellig!


Vrijdag kreeg ik toen ik van school naar huis fietste echt zo'n herfst gevoel.
Het is natuurlijk nu ook herfst, maar nu besefte ik het echt.
Je ziet op deze foto (die ik dus maakte vanaf school naar huis)
de bomen echt langzaam van groen naar rood veranderen.


S'avonds ging ik met een hele goede vriendin van mij Isabelle (zij is tweede van Nederland met schaatsen !)
En Renee schaatsen op de ijsbaan. Wij waren de eerste van heel Nederland die op dit ijs stonden en het was heel erg gezellig.


Dit was mijn diary, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

xoxo Milly









1 opmerking:

  1. Het ziet er allemaal erg gezellig uit! :D Leuk, zo'n photodiary (:

    Liefs,
    X

    BeantwoordenVerwijderen