Pagina's

Persoonlijke Update #5 - Busy me


Vandaag weer is een persoonlijke update voor jullie!
Ik vind het belangrijk dat mijn blog buiten de Beauty tips & tricks ook persoonlijk blijft.
Daarom verschijnt er af en toe een Persoonlijke Update op Fashionmill
Lees je mee?



Terwijl ik dit schrijf ben ik een soort van teleurgesteld in mezelf. Dat is echt een rotgevoel, zeg!
Ik wil hier absoluut geen nare of zeurende blogpost van maken, maar laten we het erop houden dat ik absoluut niet trots ben op het feit dat ik de laatste tijd op mijn blog & Youtube erg weinig heb gepost.
Ik vind dat super jammer en ik zit nu al weer bomvol inspiratie dus ik weet zeker dat jullie de komende tijd meer artikelen en filmpjes kunnen verwachten!
Ik heb ook weer wat leuke samenwerkingen en winacties op de planning staan.

Ik heb het gewoon heel erg druk de laatste tijd.
Ik zit op school, ik doe 4 vwo wat erg pittig is! Ook dans ik 4 uur in de week.
Ik werk een avond in de week en ik heb mijn blog & Youtube.
Dus erg druk, maar gelukkig zijn het allemaal dingen waar ik plezier in heb en waar ik van geniet.

Het gaat verder prima met mij!
Ik merk alleen gewoon dat het soms allemaal wat teveel voor me is, maar ik weet zeker dat iedereen wel is zo'n moment heeft.

Ik wilde in deze blogpost dus gewoon even vertellen dat jullie en mijn blog & Youtube heel veel voor mij betekent en dat dat echt iets met mij doet waarneer het hier wat minder goed gaat!
Maar ik ga er weer volop tegenaan! ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten