Pagina's

Mijn Alfabet ❤


Deze tag gaat al een tijdje rond op verschillende blogs.
Ik wil meer tags en sowieso meer artikelen gaan schrijven, want bloggen is gewoon mijn passie!
Maar goed, ik dwaal af... Hierbij dus mijn persoonlijke alfabet.



Anniversary - ik hou er echt van om jarig te zijn, helaas, maar een keer per jaar ben je de gelukkige.Ik word 6 februari 2014 alweer 16 jaar.

Bloggen - I love it!

Christmas - Ik ben echt dol op kerst zo gezellig met cadeautjes, eten & familie.

Dansen - Ik zit er al op sinds ik 3 was en ik doe het nog steeds 5 uur in de week, I can't live without!

Eten - Klinkt misschein raar want iedereen houdt natuurlijk van eten, maar ik ben er echt dol op, alles wat zoet is vooral! Ik kan echt van lekker eten genieten.

Fashionmill - Mijn zelfbedachte blog en Youtube naam.

Gek - Als je mij persoonlijk kent weet je dat ik echt gek ben. volgens mij wel leuk gek maar een beetje crazy ben ik wel haha.

Hoogtes - Hier kan ik heel slecht tegen ik heb best wel last van hoogtevrees.

Instagram - Ik kan echt niet zonder insta, ik ben helemaal gek van foto's en vind het dan ook heel erg leuk om mijn leven via foto's met de wereld te delen.

Justin Bieber - Hier ben ik fan van! Het is zo'n schatje en ik hou ook echt van z'n liedjes. ❤

Koken - Ik doe het niet heel vaak, maar ik vind het wel heel erg leuk!

Lachen - Ik lach heel erg veel en ik ben dol op humor en grapjes!

Milly - Mijn naam.

Netflix - Hier ben ik dol op, dit is een site waar je een abonnement op kan nemen, hier kan je dan onbeperkt fils& series op kijken. Ik ben helemaal verslaafd aan de amerikaanse serie; Pretty Little Liars.

Ontbijten - Heel erg slecht maar ik ontbijt echt niet goed! ik heb er vaak geen tijd of geen zin in! een goed voornemen voor het nieuwe jaar dus!

Puck - Mij lieve dertien jarige zusje. We hebben soms ruzie maar we lachen ook veel samen.

Quotes - Ik ben dol op quotes, ze geven me hoop & inspiratie.

Roze - Mijn lievelingskleur! Lekker meisjesachtig met roze en glitters daar houd ik wel van.

School - zwaar, maar wel leerzaam en soms ook leuk. Ik zit nu in 4 vwo.

Twitter- Ik zit er niet heel vaak meer op, maar ik vind het af en toe toch wel even leuk om te zien wat mensen aan het doen zijn!

Uggs - De meningen zijn erg verdeeld over deze boots maar ik vind ze heerlijk!

Vriendinnen - Ik heb hele leuke, mooie en lieve vriendinnen! Ik ben echt dol op ze en ik kan niet zonder ze.

Werken - Ik werk nu al weer bijna een half jaar bij de Etos, en het is best leuk om daar te werken haha!

Xoxo - Ik hou heel veel van jullie en ik wil jullie allemaal heel erg bedanken! zonder jullie was het nooit gelukt!

Youtube - Ik heb ook een youtube kanaal genaamd 'fashionmill'

Zen - Ik moet veel rustiger worden in  mijn hoofd en mezelf wat rust gunnen, ook hier ga ik in 2014 aan proberen te werken! en nu moet het sowieso lukken want ik heb twee weken vakantie.




















1 opmerking: