Pagina's

Persoonlijke Update #6 - I am so sorry!


Vandaag weer is een persoonlijke update voor jullie!
Ik vind het belangrijk dat mijn blog buiten de Beauty tips & tricks ook persoonlijk blijft.
Daarom verschijnt er af en toe een Persoonlijke Update op Fashionmill
Lees je mee?

Allereerst... Sorry! Ik heb zo ontzettend lang geen geschreven artikelen meer gepost...
Ik heb daar twee reden voor, als eerste de hoofd reden: school.
Heel cliché maar het is waar. Ik heb het afgelopen tijd heel zwaar gehad met school. Ik had se- week en heel veel losse toetsen. Gelukkig is het qua school nu iets rustiger. De tweede reden is: geen zin/ inspiratie. Ik weet heel vaak gewoon even niet waar ik over moet bloggen en was ook niet echt gemotiveerd. Terwijl ik een tijdje geleden juist heel erg goed bezig was, om de dag stond er om 7:00 een artikel online. Dat wil ik weer! Ik ga me daar nu ook echt goed aan proberen te houden voor mezelf en voor jullie! Ik heb dus besloten om om de dag een blogpost te plaatsen en dat kunnen ook filmpjes zijn. Dat lijkt misschien niet veel, maar ik heb het best wel druk en anders is het ook niet meer leuk en haalbaar voor mezelf. 
Ik ga de artikelen strak inplannen  met lekker veel reviews en tags. Ook neem ik een vaste tijd dat wordt: 7:00 u. 
Er kunnen natuurlijk altijd losse blogpost random voorbij komen die niet binnen die vier dagen valt, maar Maandag, Woensdag, Vrijdag en Zondag zijn wel mijn uitgangspunt. Ik wil gewoon een tijdje kijken hoe dit gaat en ik denk dat een beetje regelmaat mij en mijn blog goed zal doen.
Laat in de comments weten wat je ervan vind.

Liefs, Milly


2 opmerkingen: