Pagina's

Geshopt in Den haag!


Ik heb geshopt in Den haag.
Wil je weten wat ik ervan vond en wat ik heb gekocht Lees dan snel verder! ;)

Ik ben vandaag (zaterdag) even heerlijk naar Den haag geweest met mijn lieve oma.
Ik was nog nooit in den haag geweest dus had er erg veel zin in.
Wel had ik filmpjes gezien met shoptours enzo dus ik wist een beetje wat ik kon verwachten.
En die verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt het was super!
Vooral de afrowinkel vond ik echt heaven :)
Ik was nog nooit in zo'n soort winkel geweest maar echt het was heel leuk.
bij de afrowinkel heb ik het volgende gekocht:

- foamrollers
- L.A. colours pallet
- L.A. colours jumbo pencil
- top coat
- het welbekende mint Juleb masque
- kauwgom cotton candy

verder heb ik bij Pull & bear een hele leuke trui gekocht.
En nog wat andere dingetjes in verschillende winkels.
Ik heb al een shoplog opgenomen mijn youtube naam is Fashionmill dus daar kan je het filmpje bekijken!
Ik vind Den haag een geweldige stad en om te shoppen is hij ook perfect.

Nog even een ander dingetje de Glossybox is al 3x bij mij bezorgd toen er niemand thuis was dus ik heb de box nog steeds niet ontvangen helaas ik hoop dat hij zo snel mogelijk komt sorry voor het ongemak maar de unboxing en de artikelen zullen nog even moeten wachten :(

Groetjes Milly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten