Pagina's

Glossybox oktober 2012



Ik heb de nieuwe Glossybox van oktober weer binnen!
Benieuwd wat er deze keer bij mij in zit?
Lees dan snel verder.

Helaas duurde het wat langer voordat ik de box in huis had.
Hij is namelijk 3 keer bezorgd toen er niemand thuis was.
Daarom neem ik geen unboxing video meer op omdat die er nu al allemaal zijn en daar is het nu gewoon te laat voor.
Maar ik heb hem!
En de inhoud is leuk.
Deze maand zitten er zes leuke producten in:

- Weleda  rose smoothing facial cream (geen fullsize 30 ml/ 16,21 en er zit 7 ml in de tube)
- Burt's Bees lipbalm  (wel fullsize voor 8,5 g/ 3,95)
- E.L.F wimperkruller (1,00)
- Rituals mascara (wel fullsize 14 ml/ 15,50)
- Ginvera exfoliating marvel gel (geen fullsize 60 ml/ 27,50 en er zit 10 ml in de tube)
- Anatomicals mondspray (wel fullsize 15 ml/ 3,95)

Eigenlijk heb ik zin om alles uit te proberen.
Een wimperkruller heb ik nog niet echt omdat mijn wimpers al heel erg omhoog staan maar leuk om een keer te proberen en ik wilde al heel lang iets van E.L.F testen dus leuk!
Die gel en crème zijn altijd wel leuk, en de lipbalm en mascara vind ik ook super.
De mondspray leek mij leuk maar toen ik een spraytje in mijn mond deed BAH! hij is echt heel erg vies....., maar op zich wel leuk om een keer te proberen.
Ik vond dit een geslaagde box en laat me weten via de comments waar je nog reviews van wilt lezen.
wil jij ook elke maand de glossybox ontvangen? dat kan!
ga naar www.glossybox.nl daar kan je voor 15,00 per maand een abonnement nemen en dan krijg je elke maand een goede gevulde beautybox thuisgestuurd.

xx Milly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten