Pagina's

Ginger sparkle lip balm van The body shop (kerstcollectie)


Deze schattige lip balm in de vorm van een champagne kurk vond ik zo'n leuk product uit the body shop kerstcollectie (die nu volop in de sale is!) dat ik er graag een review over wil schrijven hier is ie dan!
Allereerst is de verpakking van dit product echt geweldig. Ik vind het ontzettend creatief.
Ook vind ik de vorm van de lippenbalsem zelf heel fijn het is een soort EOS/ balmi idee.
De lip balm brengt dus super fijn aan maar is ook super verzorgend! 
Hij is zacht voor je lippen en hij maakt je lippen ook echt zacht.



verder heeft de lipbalm een lichtoranje kleur met chunky glitters.
op je lipppen geeft de lip balm gewoon een mooi glanzend effect maar er komt niet echt pigment vanaf.


De lip balm ruikt echt een beetje naar gember met een klein beetje sinaasappel en een vleugje kaneel.
Ik vind het een hele lekkere winter geur maar je moet ervan houden.
De lip balm komt uit de kerstcollectie maar is in de meeste filialen nu in de sale voor 2,75
Ik zeg voor zo'n fijne lip balm een koopje!

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden wat mij betreft is dit een perfecte lip balm
 voor een sprankelend 2013! 

Lots of love, Milly





4 opmerkingen: