Pagina's

Wandelen op zondag 6-1-13


Ik ben niet zo super vaak buiten in de natuur te vinden maar soms krijgen wij thuis een spontaan idee om eens lekker te gaan wandelen. Nu was het weer zo'n moment en ik dacht het is leuk om mijn camera mee te nemen en hier een klein artikeltje van te maken.


Ik dacht dat het ook wel leuk was om soms van dit soort ''random'' artikelen te maken tussen al het beauty door.


Dit was mijn wandel -OOTD


The sun is shining very bright!


Dit vond ik zo'n vette boom! hihi ^^


Een kleine family picture <3 
(mijn zusje heeft de foto gemaakt maar die hoort natuurlijk ook bij de family)

                                 Ik hoop dat jullie dit leuk vonden ik 
                                 dacht een keertje wat anders! 
                                              Lots of love, Milly

2 opmerkingen:

  1. Super leuk zeker van herhaling vatbaaaar xxxx

    En omg heb jij MAC :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je dit soort artikelen? en ja ik heb producten van mac x

      Verwijderen