Pagina's

Louis Widmer Remederm Lichaamsolie Spray - Farmaline.nl


Vandaag review ik een bijzonder product, waar ik heel benieuwd naar was.
Dit product heb ik opgestuurd gekregen van Farmaline.nl 
Het is namelijk een lichaamsolie in een sprayflacon, van het merk: Louis Widmer. Lees je mee?




Ik heb een kleine sprayflacon toegestuurd gekregen en deze bevat 25 ML
De verpakking is gewoon simpel, niks bijzonders eigenlijk.
De olie is doorzichtig en een heel licht geel. De olie heeft een milde geur.

Mijn hand zonder olie.

Met een pompje olie

Dat ene pompje uitgesmeerd.

Mijn handen zijn altijd redelijk droog, als je de eerste en de laatste foto vergelijkt, zie je dat mijn hand door de olie gevoed en minder droog is.
Ik heb (zoals velen van jullie weten) afgelopen maand 4 weken in het gips gezeten met mijn hele rechterbeen. Mijn been is daardoor erg droog geworden en begint een beetje te 'vervellen'.
Ik spray en nu elke dag wat Louis Widmer Lichaamsolie op en het is al veel minder!
Ik vind het een heerlijk luxe product en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Neem even een kijkje op www.farmaline.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten