Pagina's

Victoria Secret ❤


Een kleine meisjesdroom is afgelopen dinsdag in vervulling gegaan.
Ik ben namelijk in de Victoria Secret winkel op Schiphol geweest.
Als beautyblogger hoor je héél veel over VS, over de geweldige body splashes en de body butters.
Ik wilde er zo graag naartoe. We gingen hele goede vrienden uit Amerika van Schiphol ophalen en daar zit sinds een tijdje een VS winkel. Dus we gingen naar binnen en ik heb twee hele leuke producten gekocht kijk je mee?

Ik wilde heel erg graag een VS bodysplash, maar al die geuren in die winkel, ik wist echt niet wat ik moest kiezen!
Ik ben dol op bloemige, zoete geuren en ik hou enorm van roze.

Ik heb een geur gekozen die alledrie die dingen heeft:


VS Bodysplash - Forever Pink.

De geur is dus zoet & bloemig, maar er zit ook een hele frisse walm aan.
Dat komt omdat een van de hoofdbestanddelen peer is. Een ander hoofdbestanddeel is rozen. Heerlijk! 
Het is een grote roze fles van 250 ML. Ook de verpakking is lekker girly & sweet. 
Adviesprijs: 12,00 

Ook kocht ik nog deze hele mooie shiny lipgloss:


Shiny Kiss Flavored Gloss - Candy, Baby.

Deze prachtige lipgloss heeft een hele mooie babyroze kleur en is heel 'milky'.
Hij bevat ook een prachtige glans. 
Op de verpakking staat dat de lipgloss een smaakje heeft, zelf vind ik dat de lipgloss naar niets ruikt of smaakt (gelukkig!).
De lipgloss plakt niet en blijft goed zitten.  
Adviesprijs: 7,00


De lipgloss op mijn lippen.


Full face

Ik ben heel erg blij met beide producten. Ze zijn wel wat aan de prijzige kant, maar je krijgt de spulletjes prachtig verpakt en dan heb je wel echte VS producten!
Ik vind niet dat je alleen voor het merk betaald, ik vind de producten kwalitatief super!




3 opmerkingen:

  1. jij bent echt super leuk
    en jij bent zo enthousiast altijd dat is super leuk!
    van jou word ik ook altijd blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil al heel lang zo'n body splash maar ik kan ze nog nergens vinden , kan je het misschien ook online bestellen?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen