Pagina's

Columniste Saar stelt zich voor!


Ik wilde iets nieuws voor Fashionmill.
Nou begin ik met steeds meer rubrieken etc. maar, ik wilde graag een columniste.
Een vriendin van mij wil ook graag een blog en youtubekanaal beginnen.
Dus ik vroeg of ze mijn columniste wilde worden met om de week op woensdag een arikel.
Ze zij ja! Dus vandaag stelt Saar zich voor.



Hallo lieve lezers van Milly! 

Mijn naam is Saartje en ik heb vanaf nu om de woensdag een artikel hier op Fashionmill. Ik ga schrijven over van alles: beauty, fashion, DIY, noem het maar op! 
Ik ben 15 jaar en ik woon in Heemstede. Ik ken Milly van school, ik zit ook bij sommige vakken bij haar in de klas! 
Toen Milly vroeg of ik gastblogger wilde zijn, zei ik meteen ja! Ik vond  een super idee! Dus vanaf nu ga ik leuke artikels voor jullie te schrijven en ik hoop dat ik over een tijdje ook m'n eigen blog en youtube kanaal heb. 

Ik hoop dat  jullie je gaan verheugen op woensdagen, maar natuurlijk sowieso ook op de andere dagen! 

Dikke kus, Saar 

2 opmerkingen: