Pagina's

Things I ♡ about fall!


Jongens, het is weer herfst! oke, nog niet officieel... maar het weer denkt duidelijk van wel.
Ik heb er dit jaar eerlijk gezegd best wel zin ! Herfst brengt je weer een stapje dichterbij kerst en hoewel mijn favoriete seizoen de zomer is vind ik kerst ook wel heel erg leuk.
Maar goed terug naar de herfst, het weer is niet altijd fijn, maar er zijn een hoop andere dingen die ik wel leuk vind aan de herfst. Lees je mee?



Het eerste wat in mij op komt als ik aan de herfst denk is: The cozy feeling.
Hier bedoel ik mee, het heerlijke gezellige en knusse gevoel dat de herfst geeft.
Gewoon lekker voor de open haard zitten met warme chocomelk, of een filmpje kijken onder een warme deken in je onesie. Gewoon gezellig, warm binnen zitten als het buiten regent en hard waait.

Wat ik ook weer heerlijk vind om in de herfst te doen is geurkaarsen branden.
Ik ben dol op geurkaarsen! Je kunt in de zomer natuurlijk ook een geurkaars aansteken, maar het is niet heel knus als het buiten 30 graden is en jij met je geurkaars op je kamer zit.
Ik vind het daarom echt zo'n herfst/ winter ding.


Je kunt ook weer lekker naar de bioscoop, rond de herfst en kerst komen altijd de leukste films uit!
Hartstikke gezellig om met je vriendinnen na school een leuke film te pakken in de bios.
Voor de bioscoop is het ook helemaal niet erg als het buiten rotweer is, juist extra gezellig!

Een ander leuk ding aan de herfst vind ik dat je allemaal leuke kleding weer aan kunt.
Ik ben zelf dol op truien, van die baggy, jersey truitjes. I love them!
Extra leuk om ze weer aan te trekken zo lijkt het na de zomer vol met shorts en tanktops, alsof je een hele nieuwe garderobe hebt! Ook kun je nu eindelijk die leuke beanie die je alvast gekocht had (don't judge me haha) opzetten.
Natuurlijk is dit ook een prima reden om nog even te gaan shoppen! 


Je kunt nu ook weer volop experimenteren met donkere en warme blushes en oogschaduws.
In de zomer zweet je make-up snel van je gezicht. Nu is dat niet het geval. Alle make-up looks worden warmer in de herfst dus, tijd om al je palletes, glitters en donkere kleuren weer uit je stash te toveren.

Moet ik nog even doorgaan? De herfst was nooit echt mijn favoriete seizoen maar als ik er zo over na denk heb ik er eigenlijk best wel zin in.
Zo zie je maar hoeveel je ook aan je eigen artikelen kunt hebben :)

Happy fall! xoxo Milly






1 opmerking: